Sürdürülebilirlik ve Çevre Politikası
Şirketimizin sürdürülebilirlik, çevre yönetimi sistemi ve pazarlama konularında benimsemiş olduğu ilkeler;
Yeşil Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Misyonu, Çevre Yönetim Sistemi ve TS EN ISO 14001 Pazarlama 3.0
- Yeşil Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Misyonu
- Sürdürülebilirlik Anlayışını Teşvik Etmek
- Sürdürebilirlik Temelli Pazarlama Kararlarımız
- Çevre Yönetim Sistemi ve TS EN ISO 14001
- Yeşil Pazarlama İlkelerimiz
- Pazarlama Kararlarımız FOREVER şu kavramlara vurgu yapıyor:
- Yeşil ürünler ve hizmetler.
- Çevresel risklerin azaltılması.
- İş ekosistemindeki tüm işletmelerin gösterdiği ortak duyarlılık.
- Çevrenin korunmasına yönelik sosyal sorumluluk.
- Enerjiyi daha verimli kullanma.
- Geri dönüşüm.
- Kendine iyi bakma: Aşırı tüketimin bedelini dikkate alma.
- Topluma iyi bakma: Aşarı tüketimin aileye, arkadaşlara, ilişkilere verdiği zararı dikkate alma.
- Doğaya iyi bakma: Aşırı tüketimin işletmelerin körüklemesinin doğaya verdiği tahribatı dikkate alma.
- Sürdürülebilir tüketime özendirme: Ekonomik ömürleri dolmamış, kullanılabilir ürünleri tüketmeye devam etmek için özendirme.
- Aç gözlü tüketimi kısıtlama tek kullanımlık ürünlerden uzak durma – Lüks ve moda odaklı ürünlerden uzak durma.
- Sürdürülebilir Temelli Tüketici
- Sürdürülebilir Temelli Pazarlama Karması
- Sürdürülebilir Temelli Ürün
- Sürdürülebilir Temelli Fiyat
- Sürdürülebilir Temelli Dağıtım
- Sürdürülebilir Temelli Tutundurma
- Sürdürülebilir Temelli İnsan-Katılımcı
- Sürdürülebilir Temelli Fiziksel Kanıt
- Sürdürülebilir Temelli Süreç Sürdürülebilir Temelli İlkeler Sürdürülebilir Temelli Söz Verme
- Sürdürülebilir Temelli Ortaklık – İşbirliği
Çevrenin, toplum ve ekonomi arasında bir dengeyi sağlayacak şekilde, gelecek nesillerin ihtiyaçlarını karşılamayı tehlikeye atmadan, bugünün ihtiyaçlarını karşılamak için hayati öneme sahip olduğunun bilincindeyiz. Sürdürülebilir kalkınma hedefine ulaşmak, sürdürülebilirliğin dengelenmesi ile gerçekleştiğine inanıyoruz.
- Müşterilerin ve toplumun çevresel gereksinimlerini sürdürülebilir bir şekilde ele alan bütünsel yönetim süreci,
- Çevre dostu ürün tasarımı, ürün,
- Ambalaj ve geri dönüşümlü malzeme ve kaplar,
- Ürünlerin, çevreye ve doğaya zarar vermeyecek şekilde imhası,
- Doğayı koruma, çevreyi tahrip etmeme,
Ürünü ekonomik ömrünün sonuna kadar kullanma.
- E- Ecologically oriented: Ekoloji odaklı
- V- Viable: Yakayabilir
- E- Ethical: Etik
- R- Relstionship based: İlişki temelli
Sürdürebilirlik ve Müşteri Değer İlkelerimiz
Kendine iyi bak!
- Yerel ürünlerin tüketimi
- Sebze temelli beslenme
- İş ve yaşam dengesi
- Etkinlik ve tasarruf
- Sağlık ve güven
Topluma iyi bak!
- Şeffaflık, açıklık ve güven
- Yerelleşme
- Aile, arkadaş ve toplum için empati
- İşletmelerde yüksek beklentiler
- Ortak değerlerin paylaşılması
Çevreye iyi bak!
- Geri dönüşüm
- Ürünün arkasındaki dünya
- Ürünlerin dayanıklılığı
- İklim değişikliği